hoe krijg ik betere fps in gta v?

ik krijg hele slechte fps bij gta v soms tot onder de 20 kan iemand mij helpen

systemspecs:

amd a6 6400k 4,1ghz
4gb ddr3 1866mhz ram
amd r9 255 2gb
windows 10 pro

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Games
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Betere videokaart kopen of alles naar beneden draaien in de instellingen inclusief je resolutie.
Ritsuka
7 jaar geleden
Graphics lager zetten.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik denk dat als je je ram upgrade naar 8gb of meer, dat je dan al veel betere fps hebt.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Rickw Nee. RAM doet zo goed als niets aan FPS. Vrager moet een betere videokaart kopen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
was t allemaal niet het was de proseccor nu heb ik alles op hoog 40 fps

Antwoorden (1)

Dat gaat niet echt. Je kan proberen om de video instellingen helemaal omlaag te zetten. Of een andere videokaart halen. maar met die videokaart die je er nu in hebt zitten moet die te veel verwerken voor wat die aan kan.