word fifa 15 ook voor de xbox 360 gereleased?

ik vroeg het me eigenlijk af omdat me niet helemaal duidelijk is of de game ook nog voor xbox 360 beschikbaar word.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Alles wijst er op dat FIFA 15 ook voor de Xbox 360 uit komt. (deze wordt in bron 1 genoemd)
Dat is op zich ook logisch, aangezien er meer dan 78 miljoen consoles verkocht zijn, wereldwijd.
Daarnaast is de Xbox 360 nog niet uitgerangeerd. Het is nog niet zo lang dat game developers echt het maximale uit de triple-core Xenon processor en 500 MHz GPU weten te slepen.
Net als bij andere succesvolle consoles (denk maar aan de PS2) zullen er daarom nog wel enige tijd nieuwe releases komen voor de Xbox 360.

Toegevoegd na 1 minuut:
IGN is doorgaans een zeer betrouwbare website die geen nieuws plaatst zonder het te hebben gecheckt.