hoe kan ik call of duty black ops recorden op een pc zonder het een te groot bestand word?

als ik fraps doe dan word het al gouw 4 gb en dan maakt hij weer en nieuwe aan. ik moet een programma hebben waarmee ik het kan opnemen. het moet GOEDE KWALITEIT zijn en het moet niet TE GROOT bestand zijn zodat ik bijv op youtube kan uploaden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De reden dat FRAPS relatief grote bestanden maakt als je de kwaliteit hoog wilt hebben, is dat er [bijna] geen compressie plaats vindt. Dit is een design keuze van de ontwikkelaar en die is gemaakt om jouw computer te ontlasten. Het compressen van video is CPU intensief. Gewoon lekker groot laten worden, en dan in een ander programma bewerken en zo kleinmaken als je prettig / acceptabel vindt.

Wat je kan doen is het 4GB bestand in Sony Vegas importen. Je rendert het dan in 360p of 480p en het bestand wordt kleiner. Of je pakt het stukje eruit wat je wilt gebruiken en je rendert dat..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100