Waarom werkt wolfsp.exe niet meer?

Ik heb een originele cd met Return to Castle Wolfenstein op m'n pc gezet. Er zit Windows 7 op. De installatie loopt perfect. Maar het spel opstarten lukt niet. Bij singleplayer verschijnt de melding "wolfsp.exe werkt niet meer". En bij multiplayer verschijnen er geen servers. Wie heeft een oplossing?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (1)

Het is een spel uit 2001. Dat was het jaar dat XP uitkwam en Vista/7 alleen nog maar een idee waren. Er is een onofficiele patch uitgebracht door een hobbyist:

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?p=35494295

Lees ook de aanwijzingen in de forumthread!

Toegevoegd na 2 minuten:
Waarom werkt wolfsp.exe niet meer?

Omdat dat niet ondersteund wordt op een computer die geen 2000/XP draait.