Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is het "hoofd verhaal" van de assassin's creed serie?

Dit is dus wat ik al weet:

Desmond is dus een soort van gekidnapt voor abstergo industries een bedrijf dat dus de animus heeft waarmee ze herinneringen van zijn voorouders uit zijn dna kunnen halen, maar nu is mijn vraag die ik dus nergens op internet kan vinden en zelf nergens precies uitgelegd zie in de spellen;

Waarom willen ze die herinneringen zo graag en wat is de apple of eden, of piece of eden en de energiebronnen in het heden? Alvast bedankt, en spoilers maken me niks uit :p

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
565

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ze willen die informatie om de pieces of eden te vinden en te gebruiken. Die pieces(apple) of eden is/zijn enorm krachtig en kunnen gebruikt worden voor werelddominatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij werkt niet mee. Hij ontsnapt met Lucy (de wetenschapster van Abstergo) en gaat met Lucy, Shaun en Rebecca naar een schuilplaats om daar verder te werken aan het vinden van de pieces of eden voordat Abstergo ze vindt. Daarom zoeken ze ook elke keer een nieuwe hideout.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding