als ik watch dogs via steam koop download je het dan via steam of uplay?

ik weet dat je uplay nodig hebt om watch dogs te spelen maar download je de game ook via uplay en heb je nog wel de steam prestaties?
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Je download altijd via steam, omdat het een steamspel is. Uplay is om te voorkomen dat je illegaal kopieerd. Hoe het zit met de prestaties weet ik niet, denk dat die ook gewoon via steam gaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Uplay is een met Steam vergelijkbaar platform. Je kan daar ook spellen kopen, maar dan alleen van Ubisoft(de uitgever). http://nl.wikipedia.org/wiki/Uplay

Andere antwoorden (1)

Steam en Uplay zijn twee verschillende systemen om hetzelfde te bereiken. Een spel wat je bij Steam aanschaft download je en speel/activeer je via Steam en niet via Uplay. Dus ook je prestaties krijg je gewoon bij Steam.