Kan ik de pc versie van black ops 2 verkopen op marktplaats als de code al een keer gebruikt is?

Ik heb nu black ops 2 op de pc en wil deze verkopen op marktplaats maar ik heb de code al een keer gebruikt op steam. Kan ik hem nu nog verkopen ( dat degene die hem koopt hem dan kan spelen) als ik hem van mijn pc af haal?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je mag games niet verkopen, dat is tegen de wet.

Antwoorden (1)

Het kan volgens deze discussie op steam zelf inderdaad niet !
Eenmaal de game gekoppeld aan je account blijft hij aan je account gekoppeld.

dat geld ook voor een fysieke disk.

belachelijk maar waar
capthavoc
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hoezo belachelijk? Treyarch wilt wel winst maken. stel dat ze 2 miljoen schijfjes verkopen en die verkopen de kopers allemaal door. dan maak je toch een berg minder winst dan wanneer iedereen ze eigen schijfjes koopt toch?