Het is nog niet aangekondigd dat GTA V op de PC verschijnt. Dat wil dus automatisch zeggen dat er ook geen datum voor is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nog even wachten want volgen het nieuwsblad.be komt het uit op 12 maart.
De datum werd tijdens een interview vermeld door de CEO van een Braziliaanse webshop. "Ik zie er geen probleem mee om het te zeggen," vertelde hij. "Ik denk zelfs dat het al bevestigd is. De pc-release staat gepland voor maart, op de 12de als ik me niet vergis." De CEO lijkt er dus redelijk zeker van de te zijn dat de pc-versie in maart komt, al is hij niet helemaal zeker van de exacte dag. De vraag is nu vooral of hij effectief op de hoogte is van de release, dan wel of hij zich ook maar baseert op bestaande geruchten. Sowieso weten winkels vaak wel iets meer, maar zekerheid zal er natuurlijk pas komen als Rockstar zelf met een aankondiging komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Rockstar wil hier niks over kwijt,
het is niet eens zeker of hij wel uit komt.

Ik zal je vast zeggen, de storyline is fantastisch maar de Multiplayer is echt teleurstellend (mijn mening)