Hoe speel minecraft met multiplayer?

Hallo beste mensen,

ik heb heel vaak geprobeerd Hamachi te downloaden maar ik weet niet hoe dat moet. Ik heb regelmatig filmpjes van YouTube gekeken maar niks helpt. Ik heb wel iets gevonden maar ik kom daar ook niet mee vooruit. Ik wil graag de URL van het downloaden van Minecraft in PayPal.

Alvast hartelijk bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ookal heb je hamachi je hebt wel een server code nodig / vinden om op een server te kunnen komen . Als je de betaalde hebt heb je geen hamachi nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alsnog typ ik een IP adres in dan doet ie het niet. Ik kijk op site's naar server codes maar nee hij doet het niet. Ik wil multiplayer spelen zonder verbinding! Als ik het minecraft premium account koop en ik voer een server code in werkt het dan wel?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dan werkt het zowizo wel maar hamchi werkt zo je zo wel verbonden zijn met de server code in hamachi als in minecraft zelf erg lastig. Ik heb een premium account gehad wel erg mee opassen hackers zijn er dol op in andere woorden ben mijn accpunt dus kwijt.

Antwoorden (1)

Ik begrijp de extra uitleg niet na dat het niet lukte na dat je Hamachi al hebt geprobeerd.

Hamachi is enkel voor Lan mogelijkheden, maar dan met maximaal 5 mensen (tenzij je betaald voor het product) die niet bij elkaar in de buurt wonen.

Je koopt het spel gewoon van https://minecraft.net/ en logt in met je gebruikersnaam en paswoord.

Bij het opstarten van het spel kun je kiezen tussen singleplayer en multiplayer.

Server IP's moet je bij de forums zoeken ook aangegeven op de site.