Eigenlijk is het bijna het zelfde alleen weer wat nieuwer enbeter en de games zijn mooier,
ze willen de tv kanalen er in gaan integreren, dit is niet nieuwe want dat kan ook al op de oude xbox 360,
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een aantal nieuwe functies zoals skype, voice control, tv diensten, blu-ray enz.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een Xbox One is een krachtige pc in een xbox behuizing.
Het is in alle opzichten beter dan de Xbox 360.
One staat ook voor alles in een.
Het heeft blu-ray, spraakherkenning, skype, internet browser en natuurlijk... je kan ermee gamen!
Eigenlijk word je tv gewoon een smart tv met game functie!