er was vroeger altijd zo spel dat je een soort hagedis was geloof ik je kwam in Japan, in een spookhuis ofzo weet iemand hoe dit spel ook alweer heet?

Je was dan een groene hagedis, en als je dan een level wou kiezen moest in een tv springen geloof ik. De levels zijn dan in Japan, een Spookhuis, in de ruimte (volgensmij) en ook nog met een waterval ofzo. Ik wil het spel graag opzoeken maar ik weet de naam niet meer. iemand ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor welk console?

Antwoorden (1)

Ik denk niet dat je deze bedoeld, maar het lijkt er wel veel op: Frogger. Je bent dan een kikker en moet ook allemaal levels doorlopen, ook iets met een waterval. Mocht het 'm niet zijn, vind je deze misschien ook leuk. ;-)