wat is de kosten van een bukkit server per maand?

Ik wil graag een bukkit server maar hoeveel kost dat per maand

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Een Bukkit server zelf kost niets. Maar als je deze bij een hostigsbedrijf wil hosten kost dit wel geld ongeveer rond de 5 euro per maand ( voor een redelijk kleine server )
Je zou het ook zelf kunnen hosten of via bijvoorbeeld Hamachi.

jplt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kosten van een host kunnen erg verschillen... Een host zal je ongeveer 1euro per slot per maand kosten, dus 20slots kosten ongeveer 20euro per maand. Let bij het kiezen van een host zeker op de hardware die ze gebruiken en of het een dedicated server is als je meer dan 50spelers tegelijkertijd online hebt. (een computer die alleen voor jouw server wordt gebruikt) Je kan natuurlijk ook zelf je server hosten als je de server bijvoorbeeld alleen voor vrienden gebruikt.