Het komt niet voor deze generatie (playstation 3, Xbox 360 en wii) en voor zover ik weet bij de volgende (Xbox one, PS4 en Wii U) alleen op de Xbox One
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee. Althans ik schat de kans op kleiner dan 0,01%. Skype is een product van Microsoft (sinds de overname). XBox(MS) is de directe concurrent van Playstation(Sony). Daarnaast is de PS3 al weer opgevolgd door de PS4 dus zouden ze dan een app moeten ontwikkelingen voor een oude machine.

Hoogst onwaarschijnlijk.