Hoe fix ik mijn internet?

Mijn internet zelf doet het wel, maar als ik een spel start, of steam start dan zegt ie dat hij niet verbonden is terwijl internet enzo het wel doet.
Ook bij league of legends zegt hij dat, Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (2)

Voor League of legends moeten wat poorten doorgezet worden in je router:

5000 - 5500 UDP - League of Legends Game Client
8393 - 8400 TCP - Patcher and Maestro
2099 TCP - PVP.Net
5223 TCP - PVP.Net
5222 TCP - PVP.Net
80 TCP - HTTP Connections
443 TCP - HTTPS Connections
8088 Spectator Mode

En voor Steam engine geldt dat ook.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Maar waarom doet hij het normaal wel dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probleem opgelost, M'n zus had er laptop weer is op een download staan, heb haar gedisconect van het internet en werkt nu prima, maar bedankt voor je tijd en moeite!
Klopt, je moet een poort open zetten, zie ook http://portforward.com/