hallo ik had een vraag over het spel skyrim weet iemand of ik skyrim gewoon zomaar op youtube kan posten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je een filmpje van jezelf wilt plaatsen waarin jij het spel speelt. Volgens mij zit hier geen restrictie op, omdat de content door jouw gegenereerd is; zeker als je bekijkt dat dit spel al gereleased is. Als jij een filmpje van iemand anders post zonder toestemming en hij heeft dit wel opgenomen in zijn disclaimer ben je wel in schending met de wet.

Antwoorden (2)

Ja dat kan. Je kan er gewoon filmpjes van maken met eventueel commentaar eronder. Je hoeft geen krediet aan de makers/studio te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt wel een record programma nodig,
sommige games hebben een recordprogramma in de game zelf gestoken.
Maar bij skyrim is dat niet zo.
Je mag alles recorden zonder iets te moeten betalen