Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan mijn computer world of warcraft battle chest runnen?

ik ga volgende week een nieuwe computer kopen deze http://www.dixons.nl/hp-cq2700ed-cel-g530t.html?prs=1
kan deze computer met een 1 GB videokaart world of warcraft perfect afspelen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
804
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerder matig dan perfect, maar het zal wel lukken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
^ dit. verwacht alleen niet die mooiste graphics.
als ik jou wou zou ik wat meer sparen zodat je een computer kunt kopen de een tijdje mee kan. trouwens deze computer lijkt me erg zwaar
Gewicht 4940 kg
;)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Zoals in de reactie wordt gezegd, het zal wel lukken maar het zal niet overhouden. Als je de beschrijving leest wordt het woord "gamen" zorgvuldige vermeden en vooral gesproken over routine taken. Gemakshalve plaats ik wat tekstverwerking, mailen en internetten onder, waarvoor de pc mij prima geschikt lijkt.

Hoewel WOW niet de zwaarste grafische ondersteuning eist denk ik dat je in de instellingen van de game wel wat moet inleveren om het soepel te kunnen spelen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Er zit ook geen grafische kaart in de PC maar er wordt gebruik gemaakt van de "on board graphics adapter". Misschien moet je op de website van WOW even controleren wat de minimum eisen zijn die aan de grafische kaart wordt gesteld voordat je jezelf voor € 330 op dat gebeid een teleurstelling bezorgd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding