waarom kan ik minecraft niet downloaden?

Hallo,

Ik heb minecraft gekocht een tijdje geleden. Nu heb ik een nieuwe computer en ik wou daarom minecraft opnieuw downloaden. Hij download minecraft.exe wel maar als ik op uitvoeren druk gebeurt er niks weet iemand wat er aan de hand kan zijn? (ik gebruik windows 7 midnight)

Alvast hartelijk bedankt Kevin

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je niet een premium acount gekocht? Dan kan je toch gewoon de demo downloaden en dan inloggen?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het kan zijn dat je de java bestand niet in je versie hebt die je wilt spelen om te bekijken of de java bestand erin zit klik op Windows Knop + R tegelijk ga dan naar .minecraft en dan naar versions en dan naar de versie gaan die niet lukt met downloaden en dan kijken of de java bestand erin zit en als de java bestand er niet in zit reageer dan terug op deze reactie ik wil je graag helpen.

Antwoorden (1)

Al geprobeert om het bestand uit te voeren als administrator?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, Ja ik heb minecraft ook gekocht zodra ik naar de site ga staat er dat ik het bestandje minecraft.exe kan downloaden zodra ik hier op klik komt er te staan uitvoeren of anuleren ik klik dan op uitvoeren dan gebeurt er niks. Ik dacht dat het misschien aan me java lag ik weet het anders echt niet