Hoe krijg ik meer FPS in Minecraft?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt misschien MSI Afterburner downloaden en dan kun je de proccesor snelheid verhogen om meer FPS te krijgen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graphics lager zetten en/of de mod "Optifine" downloaden.

Antwoorden (2)

Zet al je grafische instellingen op laag. (Fast)
Als dit niet werkt kan je proberen om een nieuwe grafische kaart en / of processor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer de mod optifine, deze brengt veel tweaks aan waardoor je minecraft meer fps krijgt. ook heeft deze veel instellingen om je minecraft nog meer fps te laten krijgen.
Jaspro101