ik wil een 2e hands game op marktplaats kopen namelijk call of duty blackops 2. maar je kan die game toch maar 1 keer installeren? met de unieke code.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zoiets dacht ik al bedankt voor de reacties op mijn vraag ik koop dan toch maar een nieuwe

Antwoorden (3)

Die code hoort bij dat spel en is erbij als je hem koopt. Je kunt met die code het spel net zo vaak installeren als je wilt.

Toegevoegd na 4 uur:
Je kunt een spel vaak alleen maar spelen ondanks dat het is geïnstalleerd met de cd in de driver.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke hartstikke bedankt roy ook voor je snelle antwoord erg fijn! ; )
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus je kan met 10 vrienden de game 1 keer kopen (de prijs deel je door 10 dus dan rond de 5 euro p.p.) en dan allemaal op je eigen pc dowloaden? Of kan je per code maar 1 account actief zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit klopt niet. Ik heb het al een keer geprobeerd
Nee dit kan helaas niet. Je hebt steam nodig om dit spel te installeren, en de activatie code koppel je dan aan je steam account. Jij kan dan die code niet meer gebruiken aangezien de eerste gebruiker hem waarschijnlijk al heeft gekoppeld.

Toegevoegd na 51 minuten:
Ik heb nog even een linkje toegevoegd aan de bronnen waar (in het engels) ook aangegeven word dat het niet op meerdere accounts kan worden geactiveerd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nu ben ik aan het twijfelen de een zegt van wel en de ander van niet.: (
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Steam is alleen een gameplatform, ik heb zelf ook Euro Truck Simulator 2, die op Steam beschikbaar is en daar ook bijna alleen maar wordt verkocht, maar ik heb zelf geen Steam-account en geen Steam en toch kan ik Euro Truck Simulator 2 spelen. Steam is maar voor een handjevol spellen primair.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja waaronder black ops 2 dankzij de multiplayer. Ik heb ervaring met dit probleem!
ronron1212
10 jaar geleden
Dit gaat alleen maar op als je met andere via het internet het spel wilt spelen
Helaas is dit niet mogelijk. De serial (unieke code) kun je maar met één steam account koppelen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Excuses, zie nu dat hetzelfde antwoord al gegeven is. Mijn bron is Steam zelf, waarschijnlijk vind je die betrouwbaarder.