ik wil een 2e hands game op marktplaats kopen namelijk call of duty blackops 2. maar je kan die game toch maar 1 keer installeren? met de unieke code.

Weet jij het antwoord?

/2500

Die code hoort bij dat spel en is erbij als je hem koopt. Je kunt met die code het spel net zo vaak installeren als je wilt. Toegevoegd na 4 uur: Je kunt een spel vaak alleen maar spelen ondanks dat het is geïnstalleerd met de cd in de driver.

Nee dit kan helaas niet. Je hebt steam nodig om dit spel te installeren, en de activatie code koppel je dan aan je steam account. Jij kan dan die code niet meer gebruiken aangezien de eerste gebruiker hem waarschijnlijk al heeft gekoppeld. Toegevoegd na 51 minuten: Ik heb nog even een linkje toegevoegd aan de bronnen waar (in het engels) ook aangegeven word dat het niet op meerdere accounts kan worden geactiveerd

Bronnen:
http://www.gamefaqs.com/boards/669290-call...

Helaas is dit niet mogelijk. De serial (unieke code) kun je maar met één steam account koppelen. Toegevoegd na 2 minuten: Excuses, zie nu dat hetzelfde antwoord al gegeven is. Mijn bron is Steam zelf, waarschijnlijk vind je die betrouwbaarder.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100