wanneer komt de update in gta V online

de update waarin heist en je een villa kunt kopen .wanneer komt die uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (1)

Rockstar heeft bevestigd dst de heists in 2014 worden toegevoegd. Er is nog geen specifieke datum over deze update. Er gaan geruchten dat dit eind februari is maar dit is NIET bevestigd door Rockstar. Over villa's is niks bekend naar mijn weten.