Als je bij bart smit op woensdag om half 4 een game besteld, wanneer is hij dan in huis?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
niko
10 jaar geleden
zou je dat nie beter aan bart vragen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Daar kon ik het niet goed vinden, en hier is het makkelijk te vragen!

Antwoorden (2)

Op hun site staat: Op werkdagen voor 15.00 besteld, de volgende dag in huis.

15.30 is dus na 15.00 uur, dus heb je heb waarschijnlijk vrijdag in huis. Mits voorradig, natuurlijk.
Plaatje bij antwoord
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Er stond niet bij dat hij uitverkocht was, dus hij zal wel op voorraad zijn.
Het komt of morgen of overmorgen binnen tussen 9.30 en 21.00