Het was eerst een mod voor Arma 2, maar het is laatst uitgekomen als standalone.
Je kan het spel kopen op steam!9
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, want het is een mod, een modification van het originele spel, soort uitbreiding.
Het staat ook op de officiele site: http://dayzmod.com/?About

Requirements:

ArmA II: Combined Operations
DayZ Mod Files (Available on the downloads page)
Balls

Toegevoegd na 2 uur:
Ze zijn bezig met een standalone versie: http://store.steampowered.com/app/221100/
Deze is al wel te koop, maar er staat bij dat het nog een alpha versie is, er kunnen nog allerlei bugs in zitten, en e vragen je te helpen mt de development om uiteindelijk een volledige versie uit te brengen.
Maar dit kan nog wel even duren.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik hoorde dat er ook een spel was uitgebracht was van DayZ; DayZ Standalone, of niet?
Ritsuka
10 jaar geleden
ik heb mijn antwoord uitgebreid met info over de standalone versie
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dayz standalone, dus de versie waar je geen steam voor nodig hebt, staat op steam
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
*bedoel waar je geen arma bij nodigt hebt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Negeer mijn vorige berichten, ik had het antwoord niet goed gelezen...
Ritsuka
10 jaar geleden
dat staat in mijn toevoeging :)
maar is dus nog niet officieel uit