Hoe kun je just dance 2014 op een playstation 4 doen?

Want ik heb geen move controller of-zo-iets gezien voor de playstation 4. Is het dan dat de Playstation camera een soort kinect is of hoe zit dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

De nieuwe PS Eye werkt nu hetzelfde als de kinect. Het apparaat weet waar he staat er welke beweging je maakt dus je hebt geen move-controller meer nodig!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het werkt het allerbeste als je er nog wel een move-controller bij hebt omdat de Playstation Eye deze ook detecteert en zo de bewegingen van de speler nog beter kan detecteren. De PS Eye van de Playstation 3 werkt overigens niet op de Playstation 4 want daar komt een nieuwe versie voor, in tegenstelling tot de Move controller.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar het kan wel zonder of.....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, het kan wel zonder
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké dus ik hoef dus alleen de playstation camera te kopen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké! Bedankt voor de antwoorden!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

De Move-controller van de Playstation 3 zal gewoon werkbaar zijn op de Playstation 4. Er wordt dus voorlopig nog geen nieuwe versie van de Playstation Move uitgebracht gezien de normale het ook op de Playstation 4 doet.