Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn sims 2 studentenleven wil niet instaleren? Zie ook afbeelding.

Ik wil mijn sims 2 studenten leven instaleren. In het boekje staat dat jegewoon moet wachten totdat automatisch het scherm er voor komt. Is normaal bij mij dus ook zo . Maar nu niet. Ik las dus verder en daar stond dat ik dan op het bestandje setup.exe moest klikken, maar die staat er helemaal niet tussen ? Wat moet ik nu doen om de sims te installeren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
892

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als setup.exe er niet tussen staat, in geen enkele map, dan moet je er mee terug gaan waar je hem hebt gekocht. Als ze zeggen dat je gelijk hebt, krijg je vast een nieuwe. Ps: als je de dvd in je pc doet, staat er dan niet: Setup.exe uitvoeren?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je op Autorun drukt, doet ie het dan wel?? Anders staat het bestandje misschien in TSBin..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal kan je Autorun niet openen volgens mij
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh ik dacht dat ie wel wat zou doen als je op Autorun drukt... Dan zou ik inderdaad maar teruggaan naar de winkel want hij hoort er wel tussen te staan..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh je hebt hem al langer... En als je op unistall drukt? Misschien gaat ie dan wel naar het installatieprogramma ofzo...
Wat staat er in het mapje Autorun?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding