Hoe maak ik gameplay's met het geluid van mijn stem?

Oke kijk dit zit mij al heel lang dwars ik wil sinds ongeveer augustus al gameplay's gaan maken op de playstation 3 om te uploaden naar youtube ik heb een HD PVR 2 gekocht doet het perfect zou zo kunnen beginnen maar ik ben nog niet begonnen omdat ik het met stem wil gaan opnemen en daar weet ik dus nog niet heel veel van hoe je dat doet en wat je moet hebben.
heb ik hier een headset voor nodig met zoon microfoon want ik wou een tritton AX 180 headset gaan kopen want daar zit zoon microfoon bij maar ik zou het zo voor niks kunnen kopen want ik weet niet of ik met die headset mijn stem erbij kan doen ik zou hier echt zo graag een antwoord op willen ik zoek al sinds augustus op internet hoe je dat doet maar ik vind gewoon niks dus heel erg bedankt als iemand hier een antwoord op heeft dan heb ik hier naast een klein vraagje als ik inderdaad een tritton AX 180 headset kan gebruiken om mijn stem erbij te doen gaat deze headset ook op de ps4 kunnen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Ik weet niet precies hoe het zit met je stem opnemen met zo'n HD PVR 2, maar ik weet bijna zeker dat dit wel moet kunnen als je het maar goed insteld.

Wel kan ik antwoord geven op de vraag of hij op de PS4 werkt. Ik heb even gezocht en op meerdere sites staat dat hij zowel op PS3 als op PS4 werkt. Twee sites toegevoegd in de bronnen.