Met welke toets sluit je een PC game af?

Ik kan hier namelijk niks op internet vinden, alles wat ik intyp als 'hoe sluit je een pcgame af' etc!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games
7.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle spellen die ik doe hebben een knop "sluiten".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je Esc al geprobeerd?

Het beste antwoord

met esc of anders met alt+f4 als dat niet werkt ctrl+alt+del klik op taakbeheer en zoek de toepassing op, selecteer deze. dan rechtermuisknop en dan proces beeïndigen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Met de knoppen alt+f4 sluit je de meeste programma's af.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Esc. links bovenin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
door op Alt + F4 te drukken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als het bovenstaande niet werkt, dan kun je ook kiezen voor control + alt + delete. Daarna klik je op taakbeheer starten, en klik je op de game en dan taak beëindigen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt ook de Windows knop (lijkt op vlaggetje) indrukken , hierdoor krijg je de spatie balk te zien en daarna met de rechter muisknop op de game klikken en dan op afsluiten klikken.

Dit doe ik wel eens als alleen een programma vast loopt en mijn computer verder niet.

Alleen geloof ik dan niet dat de game ook word opgeslagen..

Liefs,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle bovenstaande antwoorden zijn aparte manieren om games af te sluiten, normaliter gebruik je gewoon het ingame menu (vaak te bereiken door esc in te drukken) daarna zijn er veschillende termen/keuzes per spel. Denk aan (eerst soms back to main menu) quit game/quit to desktop/quit etc.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een game heeft meestal een menu waarin "exit"of "quit". Als je daar met je muis op drukt stopt het. Of probeer de rechtermuis in de game; vaak zit daar een menu onder.