Waarom kost online gamen per maand geld op een xbox 360 en op een PS3 niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En op de Wii ook niet :)

Antwoorden (2)

Dat komt omdat Microsoft commercieel gezien slimmer is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was in de tijd van de 1e Xbox omdat microsofts console toen de enige was bij wie het online gebeuren goed werkte. Ik denk dat ze dat bij de 360 zo gelaten hebben omdat de mensen die al een Xbox hadden er ondertussen aan gewend waren en het toch wel gingen betalen.