als ik ghosts wil spelen zegt ie your systeem memory does noy meet whit the minimum specification wat moet ik doen?

wat moet ik doen
your systeem memory does noy meet whit the minimum specification

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

Kijk even wat de specificaties van de game zijn. Waarschijnlijk moet je meer geheugen in je pc plaatsen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt,
Call of Duty Ghosts heeft minimaal 6GB aan RAM nodig. Ik denk echter dat yomark maar 4gb heeft. Dan kan je hem op geen enkele manier spelen tenzij je ram erbij koopt.