Dat ligt er maar net aan naar welke bestemming je vliegt en met welke luchtvaartmaatschappij. Allemaal hebben ze andere regels. Wel kan ik je in ieder geval al zeggen dat je sowieso al geen console op een vlucht naar amerika of in amerika kan meenemen vanwege zeer strenge regels omtrent terroristische aanslagen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Wat ik net zei klopt niet helemaal. op een vlucht naar amerika mag je hem waarsschijnlijk wel meenemen maar hij wordt wel goed gecontroleerd. Het zou dus gewoon moeten kunne zolang je hem in je baggage laat.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik vlieg naar China met KLM Royal Dutch airlines
Van de KLM mag het
Maar ik ben bang voor het risico dat het in beslag wordt genomen door de douane