is er een game waarin je gewoon in een stad leeft maar waar je geheime agent bent die zelf naar missie toe moet zoals in gta maar m geheime labs enz ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Ja assassin's creed maar dat is in de middeleeuwen maar als je iets moderns zoekt moet je hitman is proberen of mafia 2

Toegevoegd na 3 minuten:
Oja vergeten saints row
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is misschien een kleuterachtig spel, maar mysims agents is in deze categorie wel wat. Je kunt er niet in schieten ofzow. Maar wel gewoon missie's doen enz.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is een ds spel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nope, ook voor de wii en meerdere consoles gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh, sorry.
Misschien is true crime new york wel iets.. je bent een agent die allerlei missies moet doen ook zitten er voertuigen in