Waarom staat er bij combats in runescape soms +1,2,3,4,5,6 enz?

In de wildy als je op combats klikt staat er soms + een getal
Waarom staat dat er

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Dat is voor members, als je bijv. 10 summoning hebt komt er ik dacht +1 in de wildy te staan. Ik heb 80+4 in de wildy.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je member bent en je summoning traint ga je combats up. Dus die +1 ,2,3 etc staan voor summoning.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is voor summoning in de wildernis.
Dit zal je alleen zien staan als de persoon in kwestie geen summoning beest achter zich aan heeft lopen.
als er bij een mannetje bijvoorbeeld staat: 53+2, en hij roept dan een summoning beest op, dan zal er 55 verschijnen.

Die + getallen lopen tot de 12, omdat je zonder summoning level 126 kan zijn en met summoning level 138.

JaGeX heeft dit gedaan omdat het summoning anders mee zou tellen voor het leven van de mensen die je mag afmaken, zelfs als je geen summoning beest opgeroepen had.