Is er een spel waar je zelf houzen kunt bouwen met jouw eigen idee met eventueel een hijskraan die je zelf kan besturen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (3)

Minecraft is een optie maar je kunt wel geen hijskraan besturen. Je kunt wel oneindig bouwen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gary's Mod.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor zoek maar is op Simulator
Dat is de games zelf niet maar dan heb je dit allenmaal
Vliegveld simulator een soort van rollercoaster of wegenbouw
Of crane simulator dat is iets voor jou eerst moet je dan ergens heen muren enz Halen op een vervoerwagen dan met een hijskraan enzo opaken en neerzeten In het nl heet het kraan simulator
__________________________________
P.s als je een van die games vind download ofzo
zeg dan ff ben ook opzoek,
en omdat je van deze games Houd
weet je misschien warom mijn mining & tunneling simulator niet werk. Of weet iemand anders dat
Het is zwart Beeld en die ene naam word donker en is zichtbaar