kan ik op de hp palivion g7 minechraft en GTA San Andreas spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn diverse Pavilion G7 modellen, welke had je op het oog?

Antwoorden (3)

iets meer info over wat er allemaal in je laptop zit omdat de prijsklasse nogal verschilt. Gemiddeld genomen moet het geen probleem zijn. Minecraft is geen zwaar spel en San Andreas is ook alweer wat jaartjes oud. Zeker nieuwere modellen vanaf 2010 kunnen dit bijna altijd goed draaien
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zoek de spellen op met de link van de bron, eenmalig een java ietsje installeren zodat de site je hardware kan lezen. (geen virussen, aangeraden door gamemania) dan geeft ie aan hoe goed je 'm kan spelen en wat je kan verbeteren om 'm beter te spelen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk op canirunit.com daar voer je de game in en het programma scant heel je laptop voor de info (ram, videokaart, processor)