Welke extra content is er voor de COD: Ghost versie van de Wii U?

Ik heb begrepen dat mensen die COD ghost preorderen, beloond worden met een gratis bonusmap. Geldt dit ook voor de Wii U versie? En maakt het daarbij uit waar je het spel preorderd?
Tevens is bij alle andere platformen (PS3 en 4, Xbox360 en one, PC) meerdere varianten beschikbaar, daar waar bij de wii U alleen de keuze is voor de ''standard edition''. Bij de andere platformen kan je ook kiezen voor ''hardened editon'', ''prestige edition'' en ''season pass''. Wat houdt dit precies in en zijn deze niet of wel beschikbaar voor de wii u?

Ik had ook ergens iets gelezen over een ''customization pack''? Ook hier vroeg ik mij bij af wat het precies inhield, en of deze ook beschikbaar is voor de wii u?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

ik weet wel dat het verschil tussen de prestige en hardened is dat bij de hardened krijg je alle dlc (bonusmappen) er gratis bij (je betaalt er dan wel mee voor de editie maar je hoeft dan niet weer extra te betalen voor de dlc) en de prestige is het zelfde als de hardened maar dan krijg je er ook een hd camera bij die je op je hoofd (met een helm) of op je fiets moter auto etc. en je krijgt er een bungee jump kabel bij met het logo van cod ghosts