Hoe veel plugins kan een minecraft bukkit server ongeveer aan?

Ik heb een minecraft bukkit server maar hoeveel plugins kan zo'n server aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.1K

Antwoorden (2)

Dit licht aan de specificaties van je host/pc. Als je snellere processor hebt en meer geheugen, kan hij ook meer plugins aan. Het ligt ook aan de bukkit versie die je gebruikt. Al gebruik je Spigiot (bukkit optimalisatie) dan kan je server meer plugins aan.

Onze host heeft 8gb ram en redelijke processor, wij draaide 50 plugins en 7 werelden met gemiddeld 20/30 spelers.
Jaspro101
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En ik heb nu bijvoorbeeld rond de 40 plugins en 12 werelde ik host nu tijdelijk op pc om de server te bouwen maar ik krijg ene host van rond de 24 spelers bij pikkelhost kan mijn server/host dat dan aan?
Jaspro101
10 jaar geleden
Kan je me een link sturen met de specificaties?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van die host of mijn PC?
Jaspro101
10 jaar geleden
Waar je je minecraft server op gaat draaien?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Okey komt er aan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Recommended Players 1-24
1GB Dedicated DDR3 RAM
Free Subdomain
One Click – Bukkit Installs
5Full FTP Accesssmall
Multi-Craft Panel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Recommended Players 1-24
1GB Dedicated DDR3 RAM
Free Subdomain
One Click – Bukkit Installs
Full FTP Accesss
Multi-Craft Panel die is de goede bedoel ik, XD
Jaspro101
10 jaar geleden
Nee, dit zou hier echt niet op kunnen. voor onze server hebben we al minimaal 1,5 GB ram nodig en dan zit er niemand op.
Jaspro101
10 jaar geleden
Een server eigenaar zegt: als je dit probeert, kan je server niet eens opstarten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoeveel ram is dan nodig? voor 50 plugins en rond de 12/14 world?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
?
Jaspro101
10 jaar geleden
Ik zal het even vragen aan een server eigenaar, die weet dat precies.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is goed BTW i wil hem hosten bij de beste en de goedkoopste
Jaspro101
10 jaar geleden
Misschien is dutchminecrafthosting wat voor jou, erg goede ervaringen mee
Dit hangt inderdaad van je host af, maar ook hoe je de plugins gebruikt(bv. WorldEdit kan de host doen crashen, als je hem te intensief gebruikt)
Als je een paar kleine plugins installeert, zal dat wel goed gaan.