Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als je een uitbreiding van de Sims 3 hebt geïnstalleerd, heb je dan nog de cd van het originele spel nodig?

Ik ben mijn cd kwijtgeraakt van de Sims 3. Maar heb ik die helemaal niet meer nodig om het spel te starten als ik een uitbreiding heb geïnstalleerd? Dus dat ik het spel opstart met de cd van een uitbreiding.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Nee dat is niet mogelijk. Je hebt de originele Sims 3 nodig om met de uitbreidingen verder te spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je De Sims 3 zelf al hebt geïnstalleerd heb je de cd in principe niet meer nodig want het spel zal altijd vragen om de cd van het uitbreidingspakket. Als je het originele spel nog niet hebt geïnstalleerd kan je niet met alleen het uitbreidingspakket spelen. Maar je kan dan bijvoorbeeld wel eenmalig een cd van het originele spel van iemand lenen en daarna jouw uitbreidingspakket installeren, dan kan het wel.

Ik hoop je ik je een beetje geholpen heb. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding