wat moet ik doen als me xboxlive aangeeft met online spelen van call of duty blacks opps 2 This profile is not allowed to play?

ik wil online black ops 2 spelen, zodra ik ik online ga geeft ie aan this profile is not allowed to play.

ik heb online ook xboxive internet gekocht en als ik die bij redeemcode invoer moet ik weer meer gegeven invoeren, voor billingadress?

kan iemand mijn vertellen wat ik moet doen om online te kunnen spelen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.2K
Amadea
10 jaar geleden
Wachten tot je oud genoeg bent om het te mógen spelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Srry amadea ma oud genoeg ben ik er al voor aangezien ik 24 ben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waar heb je de codr bemachtigd? in de winkel of online? klinkt alsof je beflikkerd bent. naar mijn weten vul je die code in, wordt hij gecontroleerd en geaccrpteerd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb hem online gekocht maar kocht het met me ex ook altijd via die xbox site nooit problemen gehad

Het beste antwoord

Je account checken op https://billing.microsoft.com/ . als hier aangegeven wordt dat je geen live subscription hebt is dat je probleem.

anders ook nog even kijken naar parental controls. het kan zijn dat je deze niet goed ingesteld hebt (dat jou live account geblokkeerd word door een parental account). http://support.xbox.com/nl-NL/billing-and-subscriptions/parental-controls/xbox-live-parental-control

Als beiden niet werkt dan moet je contact opnemen met microsoft: http://support.xbox.com/nl-NL/contact-us#0:0:9
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Check even of je xbox live gold hebt zo niet moet je het kopen om online te kunnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als al de antwoorden hierboven er niks mee te maken hebben kan je altijd het proberen op te lossen met de Xbox support op support.xbox.com/nl-nl/
En als dat niet werkt kan je contact opnemen via http://support.xbox.com/nl-nl/contact-us hopelijk werkt het snel weer veel succes!