Is een VAIO met i5 core voldoende om Call of Duty Ghosts en GTA5 te spelen?

Deze twee spellen komen binnenkort uit en zien er super uit op de trailers. Maar ik hoop dus dat mijn laptop dat trekt.

Toegevoegd na 23 uur:
Verdere specs van mijn systeem staan i/d bijlage

Picture for question
10 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
GTA V komt niet uit op PC.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het hangt niet alleen van de i5 af. Veel meer van de GPU.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
GTA V zal wel komen op de PC, alleen niet bij de release van de consoles.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Om dit te kunnen beslissen is meer info nodig over de specs van de laptop bijv.: kloksnelheid, precieze model cpu, gpu en ram-geheugen.
Poet
10 jaar geleden
Ik heb die specs toegevoegd aan de vraag

Het beste antwoord

De spellen kunnen er op draaien, maar het is zeker niet aan te raden. Deze pc is vrij snel, maar voor deze zware 3D games optimaal te kunnen spelen zul je toch echt een betere videokaart moeten hebben en het RAM geheugen moeten upgraden.

En mijn voorkeur gaat uit naar Battlefield 4 (hier heb je tanks, vliegtuigen en alles kan kapot met de nieuwe engine: Frostbite 3)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga op de laptop zelf naar www.canyourunit.com en kies daar de spellen uit die je wilt en dan kijkt het of het spel geschikt is voor jou laptop.