Zijn er online spellen zoals habbo en imvu? maar niet die varianten van habbo. zoals noobhotel

ik heb al:
Panfu (Best wel saai),Habbo,Sunnie,Imvu (had ik maar werd saai),howrse en stardoll. Ik zoek iets nieuws en leuks dat niet snel verveeld maar wel een soort van verslavend is. Niet zo verslavend dat je midden in de nacht je bed uit moet voor een spelletje :p. En al die varianten van habbo ben ik ook wel een beetje op uitgekeken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
1.5K

Antwoorden (2)

Ik vind zelf www.transformice.nl heel erg leuk. Je bent is zelf een muis en die moet bij de kaas komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minecraft misschien? Als je er niet voor wil betalen moet je even Googelen naar een fake-Minecraft. En als je het met meerdere mensen wil doen moet je een server aanmaken.