Zijn de spelkosten van Lord of the rings Online hetzelfde als World of Warcraft?

Als je het volledige spel van World of Warcraft koopt, moet je na een gratis maand nog betalen voor de maanden dat je erna verder wilt spelen, is dat ook bij Lord of the Rings Online?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1K

Antwoorden (2)

World of warcraft is nog steeds een betaald spel.
Lord of the rings online heeft echter sinds een aantal maanden geen kosten meer aan zich verbonden na de aanschaf.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lord of the Rings Online is volledig vratis geworden.
Je kunt het spel dus gratis downloaden en spelen, kost verder niks extras.
Ze hebben alleen micro-transacties ingevoerd. Wil je een speciaal zwaard? Kost 2 euro, wil je een speciaal missie-pakket? Kost 5 euro. Dat soort dingen zit er in, maar het is prima te spelen zonder die dingen (is mijn ervaring, heb het een korte tijd geprobeerd).

Toegevoegd na 1 minuut:
Je hoeft het spel niet aan te schaffen, het is gewoon te downloaden via de officiele site: http://www.lotro.com/en/game/download

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier staat een korte (Engelse) uitleg over het systeem: http://support.turbine.com/link/portal/24001/24001/Article/124/LOTRO-Free-to-Play-FAQs

Er is wel de mogelijkheid om een VIP member te worden, dan heb je wat meer mogelijkheden. Dat kost wel geld per maand.
Kimath
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je hebt gelijk ja, het spel is ook gratis aan te schaffen!
Kimath
10 jaar geleden
Het is betaald geweest, maar ze hebben het veranderd naar een free-to-play model.
Net als Star Wars: The Old Republic.