ik wil een gaming kanaal maken wat heb ik nodig?

Ik wil een gamekanaal op Youtube maken

welke software moet ik gebruiken voor de volgende dingen

-recorden
-editen
-file sharing

alvast bedankt
ik wil games kunnen recorden als
-Minecraft
-outlast
-next car game

en wat heb ik nodig als
-mic
-webcam
-headset

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Om te recorden zou ik fraps of Dxtory gebruiken. Geeft goede kwaliteit en Dxtory heeft veel audio opties. Voor geluids opname zou ik (zoals je zelf al zei) een apparte microfoon nemen. Als je geen apparte geluidskaart hebt, raad ik je aan om eens te kijken naar de Blue Snowball en de Blue yeti. Als je record met een apparte microfoon heb je die in je headset niet nodig ( die is overigens 99%van de tijd ook slechter). Je kan dus elke koptelefoon kiezen die je maar wilt. Voor editen raad ik je Sony Vegas aan. Je hebt hier gewoon absurd veel opties. Bovendien vind ik zelf dat het makkelijk is om te leren vanwege de duizenden handleidingen die er te vinden zijn op youtube. (Let op: video editen vraagt nog al wat van je pc. Wees dus niet verbaast als het lang duurt) Als je perse een web cam er bij wilt zul je even moeten zoeken. Hier heb ik zelf niet zo veel verstand van. Bovendien heb je geen budget gegeven dus ik kan ook niet even 1 2 3 zoeken naar webcams voor x€. Ik raad je daarom ook aan om gewoon even te googlen en op tweakers.net te kijken. Kwa filesharing weet ik niet precies wat je bedoelt, maar een harde schijf van 1tb moet in ieder geval voldoende zijn voorlopig. En je hebt natuurlijk een goede pc nodig. Veel succes er mee!

Ik raad voor webcam de Logitech HD Webcam C310 aan. (Prijs: €28,95) (Resolutie: 1280x720) (Microfoon: Ja) (Fotofunctie: Ja)

Bronnen:
http://www.kieskeurig.nl/webcam/logitech/h...

Recorden: open broadcaster software Edditen: sony vegas File sharing: dropbox? Ik weet niet hoe je het bedoelt

Waarop? voor consoles heb je een capture card nodig

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100