Wanneer komt Fifa 12 bij mij binnen?

Ik heb Fifa 12 besteld bij Bol.com een paar maanden geleden. Op sommige sites staat dat Fifa 12 op 29 september uitkomt en op andere sites staat 30 september. Krijg ik 'm dan op 29 september/30 september/1 oktober?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Bol.com zegt dat bij hun Fifa 12 op 29 september uitkomt. Het zou kunnen dat het ook werkelijk die dag is, maar misschien kan het ook zijn dat ze de komende dagen de releasedag nog 1 of 2 dagen gaan uitstellen.

En dan komt er ook nog bij dat bol.com je spel misschien pas 3 dagen erna aflevert. Maar ik denk niet dat dat bij pre-orders het geval is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Overgisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit beschouw ik niet als een antwoord (en ik denk gigravelli evenmin). Waarom zet je dit niet als reactie?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jullie hebben volkomen gelijk. Iemand die zo'n antwoord geeft, hoort niet thuis op zo'n site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een zelfkennis xD
Wel dom dat je de NLse versie koopt, ik koop voor 45 euro bij Amazon een Uk-versie die het overal doet. Dus neit zoals bij Dvd enz