het lukt niet om minecraft mod te installeren,wat moet ik doen?

ik doe alles volgens youtube tutorials maar het lukt gwn niet het zou kunnen dat er een speciaal mapje weg is of toch iets anders???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat gaat er fout?
Welke versie van minecraft heb je? (Vanaf 1.6 gaat het installeren anders)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb 1.6.2 daar zou je gelijk in kunnen hebben alleen hoe moet dat dan in 1.6.2 bijv. optifine mod

Antwoorden (1)

Eerst ga je naar de map: %appdata% > .minecraft > versions daar staat als het goed is een map 1.6.2. Kopieer die map en noem hem 1.6.2 mods. Dan noem je de .jar en .json files ook 1.6.2 mods. Open dan je 1.6.2 mods.json met een texteditor en verander daarin 1.6.2 naar 1.6.2 mods. Dan open je 1.6.2 mods.jar met een programma zoals winrar of 7zip. Sleep alle bestanden van de mod daarin en klik dan OK. Verwijder dan de map META-INF. Nu in de launcher kies je new profile en kies je de 1.6.2 mods uit het rijtje