Wat zijn goede eenvoudige PC spellen en hoeveel kosten ze ongeveer? Voor volwassenen dus.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Als ik aan spellen voor volwassenen denk, denk ik meteen aan van die quest spellen. Je klikt ergens op en dan loopt het poppetje ernaartoe. Ik kan me herinneren dat mijn Syberia speelde, ook zoiets. Misschien het proberen waard?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

mayong is erg leuk en zeker verslavend en niet moeilijk en ook goed om je hersenen te trainen.
Veel al gratis online te spelen maar zeker ook wel te koop. hieronder een linkje.
Het doel is om steeds 2 veelal de zefde blokjes tegenover elkaar weg te klikken net zo lang tot het speelveld leeg is.

http://www.spel.nl/games/mahjong/mahjong.html
( diverse voorbeeldjes )

ook is bejuweld erg leuk, hier is het de bedoeling om steeds de blokjes zo te draaien dat je combinaties krijgt van minimaal 3 stuks kleurtjes. Niet moeilijk maar zeker heel leuk. De kan online gespeeld worden, eerst om te proberen en daarna kan je eventueel betalen hiervoor, maar meestal niet echt nodig.
Hieronder ook een linkje.

http://www.funnygames.nl/spel/bejeweled_1.html