hoe levels minecraft pocket edition overzetten naar computer?

Ik wil de levels van de mobiel naar de computer overzetten zou dat kunnen?

Toegevoegd na 51 minuten:
Ik heb android

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games
1.7K

Het beste antwoord

Dan moet je via een programma de minecraft maps op je device vinden. Voor iOS raad ik iExplorer of iFunbox aan. Dan ga je met dat programma hierheen: var/mobile/applications/minecraft PE/Document/Games/com.mojang/Minecraftworlds hier staan je maps. Als je dit in je saves map op je computer plakt kan je de map daar spelen. (Saves map op pc is hier: appdata/roaming/.minecraft)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hiervoor moet je wel minecraft PE op iOS hebben voor android weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oké toch bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
TS heeft Android, dus dit antwoord is nutteloos voor de TS.