Tijdens call of duty mw3 valt opeens mijn pc uit... wat kan ik doen?

Na ongeveer een halfuur call of duty spelen valt opeens mijn pc uit. (op multiplayer en singleplayer). Komt dit door de slaapstand die ingeschakeld wordt? Wat kan ik hier aan doen...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Maak je kast stofvrij. Doe dit wel voorzichtig, zodat er geen onderdelen beschadigen. Probeer daarna een extra scherm aan te sluiten als je die hebt, en download Speccy (Piriform). Start Speccy op en zet deze neer op het tweede scherm wat je aangesloten hebt. Ga nu weer CoD spelen en kijk hoe de temperaturen zijn. Als ze boven de 70 graden uitkomen is je koeling niet goed en zal je dus betere koeling moeten kopen.

Ik heb dat bij mijn laptop ook wel eens. De spellen vragen soms zoveel kracht van de grafische processor, dat deze te heet wordt. Bij mij helpt het om een extra ventilator te plaatsen onder de laptop. Het kan natuurlijk ook zijn dat er een crash plaatsvindt in een device driver, dat is moeilijk te beoordelen. Maar als je zegt dat het altijd na een bepaalde tijd is, kan het oververhitting zijn...

Aangezien het warmer is dan gemiddeld (Zomer) zal dit hoogstwaarschijnlijk zonder enige verdere informatie te maken hebben met stof. Tijd om die kast eens open te maken en schoonmaken geblazen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100