Hoe kom ik aan een tank met GTA IV voor Playstation 3?

Ik wil graag weten hoe ik met GTA IV een tank krijg,,, Want kan het bijna nergens vinden !

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games

Het beste antwoord

Alleen de uitbreidingsset "The Ballad of Gay Tony" heeft een APC.

Deze heeft geen vaste vindplaats maar je kunt hem wel krijgen door deze cheat te gebruiken: 272-555-8265 (Bellen via je telefoon).

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je zonder cheats speelt dan komt hij voor in de missie "Caught with your Pants Down". Verder kun je als je het spel uit hebt gespeeld hem krijgen door naar Henrique Bardas te bellen.

Verder kun je hem nog vinden op de parkeerplaats van het politiebureau van "East Holland" te Algonquin, maar dit kan alleen tijdens multiplayer.