Heeft iemand ervaring met een ttds kaart voor een nintendo ds??

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik heb er namelijk net 1 gekocht, maar ik begrijp niet helemaal hoe het nou werkt. Ik heb al een aantal hulpmiddelen op de computer gezocht, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

kan iemand me helpen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
1.9K

Het beste antwoord

Een goed programma om games te downloaden is FTDv3.
En natuurlijk moet je een micro sd kaart hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Informatie voor het oplsaan van muziek ed vindt je op Bigdennis.nl Kijk bij handleiding onder aan de pagina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Let er ook op of je een kaartje hebt voor de DS-Lite of de DSI heb jij een DSI en een kaartje voor de DS-Lite dan gaat het nooit werken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik heb het goede kaartje, namelijk voor de dslite, en die heb ik ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er eerst software opzetten.
Daarna kun je er de spelletjes pas opzetten!
Ook niet kopieeren van een ander(die software)..echt zelf nieuwe software er opzetten.