Kan je je plants vs zombies account van je iPod naar je mac plaatsen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Games

Antwoorden (1)

log inn op je mac met je eigen apple ID ga dan naar waar je je bestanden van je Ipod enz hebt opgeslagen zoek plant vs vs zombies en download het of je gaat naar de store van apple en kijkt naar plant vs zombie logt in en download het weer (het is dan gratis) want je ehbt het al gekocht