is je ps3, xbox of wii om laten bouwen illegaal?

Toegevoegd na 7 minuten:
zo ja, wat voor straf staat er op

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ps3 kan nog niet omgebouwd worden;)
(maar ik heb gehoord dat het 1 iemand is gelukt en dat hij geld van sony heeft gekregen om zijn mond te houden)

Het beste antwoord

Volgens mij mag jij, mits je je ps3/xbox/wii legaal gekocht hebt, ermee doen wat je wil. Dus ook ombouwen.
Het kopieren/produceren/verspreiden/in bezit hebben van illegale spellen is echter niet okee en dat is strafbaar.

Maar ik ga er niet vanuit dat je een enorm risico loopt als je een gekopieerd spelletje thuis hebt liggen... Is wat anders dan grote netwerken van illegale handel natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, het is illegaal, maar heel veel mensen doen het, ik heb ook mijn Wii om laten bouwen.

Toegevoegd na 4 minuten:
De straf weet ik niet :$

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik vermoed gewoon een boete.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je mag er idd mee doen wat je wilt.
maar als je (bij de xbox dan) schade hebt, en je moet hem laten maken. dan kost dat veel geld, of ze willen hem niet eens repareren. als je bij je xbox niks heb laten ombouwen, dan is het gewoon gratis.

dus als je xbox kapot is, en je had hem om laten bouwen. dan zul je een nieuwe xbox moeten kopen. en of dat goedkoper zal zijn, dan gewoon je spellen te kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een xbox ombouwt wordt hij gebanned van xbox-live
van de andere consoles zou ik t niet weten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is niet illegaal er staat ook geen straf op want ik heb xbox en wii al laten obouwen en andere mensen ook gwn flauwekul